Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

sobota 31. října 2015

Stardance - chvilku před třetím kolem

Stále přemýšlím nad tím, jak hodnotí porotci a jak si vybírají preference diváci (tedy kromě již známé premisy, že hodně dlouho podporují nešiky, komiky a tak)...

Zkusil jsem si najít několik záznamů tancování tance Tango, a zkusil najít nějaký vzor, který by mi dal nějaký nápad. A když už jsem byl v hledání, tak jsem si vyzobl i Freestyle....

Vítězové řad
  1. Roman Vojtek, Kristýna Coufalová 
  2. Aleš Valenta, Iva Langerová
  3. Dana Batulková, Jan Onder  [ tango ] [ freestyle ]
  4. Pavel Kříž, Alice Stodůlková [ tango ]  [ freestyle ]
  5. Kateřina Baďurová, Jan Onder [ tango ] [ freestyle ]
  6. Anna Polívková, Michal Kurtiš [ tango ] [ freestyle ]
Druzí v pořadí

3. Zuzana Norisová, Jan Kliment [ freestyle ]
4. Aneta Langerová,  Michal Kurtiš [ freestyle ]
5. Martin Procházka, Tereza Bufková [ freestyle ]
6, Taťána Kuchařová, Jan Onder [ freestyle ]

Nešikové řad / Fandil jsem
  1. Václav Vydra [ Paso Doble - exhibice v Ostravě ]
  2. Robert Záruba
  3. Jaromír Bosák a Eva Krejšířová [ tango ]
  4. Alexander Hemala a Jitka Šorfová [ tango ]
  5. Oldřich Navrátil [ tango ]
  6. Imrich Bugár [ tango ]
No, vzor jsem v tangu nenašel, a tak opět tápu. Ale vsadil jsem se sám se sebou, že dnes hodnocení odnese herečka a blogerka Marie Doležalová....

Ve Frestyle jdou najít hezké kousky, ale za srdce mě chytla, a to dost, šestá řada...