Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

sobota 14. března 2020

Koronavirus - den 14.

Dneska toho nebudu moc psát, mimo jiné proto, že jsem byl pouze doma a pak přejel na návštěvu k sestře. Večer jsem přes velké zprávy koukal na film. Takže možná budu překvapen, I když...

Nejprve čísla: Včera 141 nakažených, kolem poledního mi přišlo, že někdo hlásil 150 a někdo 151 nakažených, V Praze dnes otevřeli možnost na několika místech možnost testů na koronavirus. Číslo ve 22:46 se ustálilo na 189 nakažených,,,,

Jinak mé sestry sledovaly trend,že obchody nechtějí brát do ruky drobné a jsou rádi za platbu kartou. V Pražských autobusech se uzavřel jak prodej jízdenek u řidiče,  tak dokonce mají zablokované přední dveře a vyblokované první řady sedaček.

V našem městě je to zavedeno dnes od 15:00, otázkou je, jak přísně. Poznám to asi až v úterý, nejpozději při jízdě domů (ráno když vstanu včas půjdu pěšky, je to prý bezpečnější.

A proč až v úterý? V pondělí mě čekají hned tři mimořádnosti:
06:00 pobočka F* - vytvoření prostoru s PC - tzv. "koronavirová kancelář"
07:00 pobočka P* - vytvoření pokladny s PC - tzv. "koronavirová kancelářL
08:00 pobočka Q* - oživení PC pro vedoucí pro krizové řízení
Časy jsou striktně dány, takže budu muset jet vlastním autem a budu se modlit, aby nebyl zakázán pohyb osob a já o tom nevěděl... Jo a taky musím stíhat :-) A jsem zvědav, jestli se mi po návratu z poboček podaří někde zaparkovat u pobočky A*

Příhoda kamaráda:
Vezl jsem jednoho známého domů. Když už jsem jel, tak že vezmu benzín, i do sekačky. Taky jsem si řekl, že jednou vezmu lepší benzín, tak jsem jel k Shellce. Obsluha přiložila terminál k oknu z vnitřní strany, já svůj mobil z vnější strany, platba proběhla a já spokojeně odjel.
Být toto v noci, tak se tomu ani nepozastavím, ale ono to bylo v podvečer. Což vypadá, že benzinky sice jsou otevřeny, ale ne obchůdky uvnitř benzinek. Alespoň to tak vypadá. Uvidím v pondělí.

Lékař z olomouckého urgentu se nakazil koronavirem. Do karantény musí patnáct dalších doktorů

https://ct24.ceskatelevize.cz/domaci/3062582-lekar-z-olomouckeho-urgentu-se-nakazil-koronavirem-do-karanteny-musi-patnact-dalsich#live

...a další hasiči nakažení.