Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

neděle 1. března 2020

Shrnutí uplynulého týdne (9/2020)

Týden o kterém bych chtěl dneska psát je takový zvláštní. Na jednu stranu ano, klid v mnohokrát letos zmiňované rozpadlé partnerské dvojici už nastal a nepodepisuje se to ani na mě, protože se žádný z nich na mě v tomto ohledu neobrací...

Na stranu druhou je mi od středy šoufl, a je to buďto nachlazení, angína, nebo chřipka, prostě moje klasické, tedy nejasné příznaky...

V neděli, tedy dnes, konkrétně v 15:45, vyhlásilo ministerstvo zdravotnictví, že i v České republice máme (prakticky) potvrzený výskyt tzv. Corona virusu a celé to trvalo asi tak 30 minut. Takže teď už jen očekávám paniku. A jak sarkasticky dodávám: A to jsem se právě z toho nachlazení vyhrabal. ¨

Co se týče pracovních aktivit,  tak se nedělo nic zajímavého, protože se pouze stále snažíme zabezpečit počítače, bohužel ukecává dohližitelský software. Až týden trvá, než se vzpamatuje a zahlásí skutečný stav. Ovládací prvky, které to mají urychlit, zřetelně fungují jen někdy.

Když se vrátím ke Coroně, tak jsem sledoval speciál k této situaci několik hodin a furt tam melou to samý dokolečka, v podstatě jen rozvádějí těch první 30 minut.

Pro mě to celé znamená - po jízdě autobusem si nestrkat ruce do očí a desinfikovat se, protože jezdím poloprázdnými vozy, tak u mě nehrozí prsknutí od někoho nakaženého byť i jen chřipkou...