Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pondělí 23. března 2020

Koronavirus - den 23.

Dnešní den je zajímavé sledovat, jak se vyvíjí situace kolem čínských rychlotestů na koronavirus.  Ráno jsem viděl titulky typu: "Nefunkční", přes dopolední "80% nepřesnost" až po odpolední "Rychlotesty z Číny lze použít až po několika dnech od nákazy". Kdo nevěří ať se podívá na adresu, kam vede předchozí článek... Totéž na Idnes: Rychlotesty nejsou k plošnému užití, slouží jen u rizikových skupin

Dnešní čísla - od včerejších 1120 pozitivně identifikovaných, 1236 z odpoledních čísel, které se do vydání tohoto postu nepohnuly (resp. pohly, ale na úzce specializovaných webech

Pár zpráv:
Co se týče dneška mě, tak mám pocit, že jsem se v roušce přiotrávil, protože jsem odpoledne zkoušel kapesníkovou variantu - tedy do roušky vložit do kapsičky kapesník. Mělo-li by to být tak, jak mi to kdosi nejmenovaný vyrobil, tak nevím, ale přišlo mi že jsem se nadýchal prachu víc než dost...

V práci jsme konečně směli uvolnit notebooky pro HomeOffice. Samozřejmě to dopadlo tak, jak nemělo - hned druhý notebook, zcela nový a zcela čerstvě nainstalovaný, se zhroutil v rámci předávky.