Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

středa 25. března 2020

Koronavirus - den 25.

Dnešek byl takový obyčejný, koronavirový. Tedy z mého pohledu - oddělal jsem si svojí část práce, a razil domů. Opětovně jsem byl změřen při vstupu do nemocnice, před nemocniční lékárnou. Pro mamku už mám nutné minimum léků, ale i tak mě čeká ještě jedna návštěva lékárny.
Má to jeden háček - první případ COVID-19 v našem městě a prý asi komunitní přenos, takže z logiky věci budou nakažení naskakovat...

Zprávy z domova:
Zahraničí + Revue:
Následující graf se bude průběžně doplňovat, ale už tam trošičku jsou vidět nějaké poklesy v některých dnech, ale je otázkou, co je jejich skutečnou příčinou...
Jinak jsem i já podlehl a zaregistroval se do mapy.cz: Aplikace Mapy.cz zjistí, jestli byl člověk blízko nakaženého nemocí COVID-19