Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pondělí 21. prosince 2020

Autoslava v.2.0 - první live z nové verze mapy a jedno speciální video k němu

 Podcenil jsem přípravu, a udělal obrovskou chybu...

Vypl jsem totiž OMSI v okamžiku, kdy jsem byl s tramvají na Dúbravce, a pak po jeho novém najetí a prohlédnutí schématu linek zjistil, že zrovinka odtamtud chci začínat. Jenomže tam nefunguje objevovací bod, což znamená najíždět s tramvají docela zdaleka. A na to nebyl čas...

A tak je projeta tramvajová linka 8 a 12 v opačném pořadí a přidán i autobus linka 22

k LIVE patří i toto povídací video o novinkách na mapě, které vyšlo včera.

 

Nevím nevím, jestli budu takové videa dělat, toto se mi moc nepovedlo. Jednak tím, že bylo moje úplně první (tohoto druhu), poté taky tím, že jsem na něj docela spěchal - konečná verze mapy mi byla dodána na poslední chvilku a než jsem si mapu rozpohyboval (bylo pár chybějících objektů), byla venku i první oprava... Nu což, stane se :-)