Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

úterý 29. prosince 2020

Ještě jeden vánoční dárek v OMSI 2 | mapa: Autoslava 2.0 | Tramvajová linka 7 - ŽST Vinohrady - Hrad Děvín

 Tak přeci jen ještě jeden vánoční dárek (a pak bude ještě jeden ;-) ), se kterým jsem tak úplně nepočítal, ale přáníčko "jeď na Děvín" jsem nakonec poslechl.

Hloupé je to, že jsem si neověřil, jakým směrem jel tuto mapu jeden z autorů mapy (vždy se snažím jezdit opačné směry), takže u linky 7 jsou dvě videa ve stejném směru. Vybral jsem si totiž směr, který se mi více líbil - a to aniž bych pořádně viděl celou trasu dopředu, ve videu ji jedu poprvé

 

Zajímavostí je tak situace od nějaké 36. minuty, kdy sjíždíme na jednokolejku a až na velice čestné vyjímky se ztratí veškerý AI provoz. Vypadalo to, jako by se tam nikomu nechtělo. 
Druhým problémem jsou AI tramvaje - přestože nastaveny byly, neukázala se ani jedna. Skoro to vypadá, jako by je "vystřílelo" snížení priority plánovaného AI provozu na jedničku... Jako ano, trošku tramvají zmizet mělo, ale všechny???