Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

neděle 13. prosince 2020

Shrnutí uplynulého týdne (50/2020)

Také tento týden byl trošku chudší na zážitky, asi i proto, že na mě vyšel krátký týden v kovidovém pracovním střídání, takže první dva dny v týdnu byly pro mě homeofficovými...

Znamenalo to, že dopoledne jsem měl zapnutý pracovní notebook a čekal na zavolání kvůli poruše či problému, ale řešil jsem něco kolem OMSI a jistých křižovatek v jisté mapě jisté verze. Až odpoledne jsem řešil pravidelné pracovní věci, jež mám na starosti a samozřejmě i ty nepravidelné, které došly emailem...

Stihl jsem krásně všechno, i když jsem oba dny byl bez přestávky u počítače dobře deset hodin, což byl docela nápor na oči, příště si musím dělat přestávky po každé hodině, i kdyby jen na pět minut...

Ohledně té mapy docela pochybuji, že vyjde i v posunutém termínu 18.prosince, (v neděli už pochyboval i jeden z autorů). Nezdá se to, ale čtyři křižovatky, které jsem přečasovával a droboulince upravoval vzhledově mě s přestávkami trvaly 12 hodin. Tu poslední jsem si nechával až na další den, protože po třech křižovatkách mě to už nemyslelo. A to jsem dělal "jen" správné načasování směrů, aby se AI auta nestřetávala na středu křižovatky. 

Ve středu a čtvrtek mě tedy čekala práce na pracovišti. To, že jsem si ve středu ani neudělal ranní kávu (viz můj "test času dopití ranní kávy" o kterém mluvím velmi často v mých příspěvcích) bylo jasným ukazatelem přetížení prací, ve čtvrtek jsem pak šel domů s třemi hodinami přesčasu... 

A tak čtvrteční kafárna byla příjemným zpestřením, byť trošku hořkosladkým. Je jasné, že příští kafárna podle kovidových pravidel, jež se mají opět zpřísnit, opět nebude. Ale i s touto vidinou jsme si dali kafe a trošku svobodně si s kamarádkou pohovořili...

Musím si dávat pozor na svůj humor, protože jsem při odchodu obsluze málem řekl "veselé velikonoce" namísto "veselé vánoce".  To je tak, když se s kamarádkou dohadujete, jak to bude dál s kovidem a očkování, chvilku předtím, než jdete domů... Ano, byl jsem v tomto ohledu hodně pesimistický.

Pátek byl opět homeofficový, prostřídával jsem práci na pracovním ntb s prací na soukromém ntb. Ale i na soukromém notebooku jsem chvilkama četl pracovní věci, protože mám li pracovní notebook připojený přes VPN do práce, tak je načítání věcí z veřejné části internetu hodně pomalý...

Neděle odpoledne a RVHP - konečně proběhlo! Je to ale bída, z původních čtrnácti lidí co chodili přibližně před třemi lety dneska přišel jeden stálý člen(= já), jedna vedoucí a jeden občasný člen. Ve třech lidech jsme si zahráli Talisman, skončil jsem na druhém místě pod stupni vítězů (= prohrál jsem)