Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

úterý 22. prosince 2020

OMSI 2 | mapa: Autoslava v.2.0 | Vánoční linka 2020

 A je to tu! Celkem čtyři videa se s sněhem v následujích čtyřech dnech! A dneska samozřejmě taky :-)

Toto video bylo točeno jako poslední z této minisérie "Vánočních jízd 2020" a možná do něj mohlo patřit i video z vánoční linky SIMT (Vánoční linka roku 2020)...

Požadavek jednoho z autorů mapy Autoslava byl jasný - natoč mi letošní VL - ale hned po nájezdu programu jsem měl problém - najít aktuální repaint. Hledal jsem ho totiž podle reálné vánoční tramvaje v Bratislavě, ale nenašel. Naštěstí jsem si uvědomil, že jsem fotku viděl na webu Autoslavy a že to je KTčko... byl to sice až ten třetí typ, co mám, ale našel jsem.

Zajímavostí je, že jsem nebyl schopen dohledat fungující link na tuto tramvaj, jako by zmizel ze světa :-(

Kdo si povšiml, tak jsem nechal tu první skladbu dohrát bez toho, abych do ní něco říkal. Bál jsem se, že se dojmu a bude se mi třást hlas, a současně jsem chtěl tu krásu nechat zaznít celou...

Klouzání jsem si taky užil a je vidět, že jsem to první brždění ve videu podcenil. Ale pak jsem si to srovnal v hlavě a už to šlo docela dobře. Jsem sám se sebou spokojen a myslím, že to zaznělo i z posledního souvětí videa...