Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pátek 18. prosince 2020

SIMT 1.5.92 (2.12.2020) | Vánoční linka roku 2020 + bonus s padajícími fajemi

 Jak jsem psal minule u SIMTu, na velkém počítači mi hra nejprve nešla a později šla, ale bez volantu. Z toho dne, kdy k tomu došlo, je toto video. Nyní mi už hra funguje i s volantem, ale to není pro následující popis důležité.

Je o mě známo, že točím rád zajímavůstky, například SEV linky v OMSI - tedy linky výlukové, no a ve hře SIMT jsou kromě linek výlukových i linky speciální. Jednou z tradičních speciálních linek je linka "Q". Proč "Q" ? Třeba proto, že při troše představivosti v tomto písmenku někteří vidí zvon i se srdcem...

Autor hry se linku pokouší každý rok trošku obměňovat, letos dokonce tak, že z linky autobusové udělal trolejbusovou...


Zajímavostí této nové verze je, že trolejbusům častěji padají "tykadla", tedy oba sběrače z trolejí. Buďto tím, že si přehodíte špatně vzdušnou vyhybku, nebo když nějaké místo projedete špatně, nebo "jen" rychle.

Modlil jsem se, aby se mi to za jízdy nestalo, ale bál jsem se, takže povídání je namluveno dodatečně. Jak to tak bývá, neudělal jsem chybu, takže jsem linku dojel bez nehod. A pak se rozhodl, že si to alespoň jednou zkusím, takže na úplném konci tohoro videa je vidět, jak se s tím lopotím a nepovedlo se mi to dotáhnout...

Budu muset trénovat! :-)