Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

sobota 26. prosince 2020

Vánoce 2020 | OMSI | 2. jízda - 1. svátek vánoční | Tramvaj :-)

 Opětovně o den později než byla premiéra druhého vánočního videa, abych se na něj mohl podívat s odstupem, ale také se znalostí reakcí diváků, hlavně jedné konkrétní divačky, pro níž byl tento vánoční dárek určen především.

Jak to ale občas u vánočních dárků bývá, hodí se tento vánoční dárek i jiným :-) Hodně jsem jeden čas uvoažoval nad tím, jestli si tento vánoční dárek nedávám spíše sobě, protože pluhovat jsem chtěl já, nikoliv kamarádka... Ta chtěla "jen" vánoční jízdu s tramvají.

Natočeno to bylo rychle, dokonce hned na druhý pokus (první byl určen jen na přezkoušení správného nastavení zvuku), ale bohužel, muselo dojít na několikero střihů. Jen velmi málo z nich se mi podařilo zamaskovat tak, že si jich nejde všimnout a vím tak o nich jen já. Anebo někdo, kdo bude hodně pozorně sledovat hodiny v červeném řádku zcela nahoře v obraze...

 

Je to prostě tak, je to betaverze mapy, (ostatně i proto jedu bez jízdního řádu) a ta má své mouchy. Chtěl jsem zajet pro toto video meziměsto, ale nechtělo se mi projíždět znovu Buchthalem...

Když to řeknu stručně: Pocitově je to video pro mě o fous lepší než včerejší, ale obrazově je to přesně naopak...