Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pátek 25. prosince 2020

Vánoce 2020 | OMSI | 1. jízda Štědrý den | Autobus městský :-)

S odstupem jednoho dne se mohu podívat na první vánoční video (a bude to tak i s dalšími dvěma videi), a zhodnotit svůj výkon.

Předtáčel jsem ho ve stejný den, jako video "Jak zprovoznit mapu Ústí nad Labem" a to vyšlo na konci května 2020 a pak se ještě chvilku tvářil, že ho vlastně ještě nemám a že nevím, jak ho natočím.

Začínal jsem ho asi načtyřikrát a změnil jsem všechny autobusy na Škoda 706 RTO, aby to vypadalo alespoň trošku historicky, ale hned první záběr s napevno nakreslenou moderní Karosou mi to trošku kazil.

 

Samozřejmě se ve videu najdou chyby a kiksy, takže v první třech minutách se mi třikrát zatřese nebo zadrhne dojetím hlas, celkem 2x projel na červenou (kdo najde obě je machr), málem jsem nevyjel kopec před konečnou, kde jsem pak hudbou překryl určitá slova cestujících... ale co už. Takové bývají ručně dělané dárky, nejsou někdy úplně dokonalé, ale jsou dělány s láskou, což bývá velmi často obdarovaným kvitováno :-)