Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

středa 16. prosince 2020

SIMT 1.5.92 (2.12.2020) | S volantem po lince 61 - Nádraží - Borovec

Nadpis, tak jak je napsán, asi po letech nikomu nic neřekne, ale:
1) Vyšla nová verze SIMT
2) ... ta ale nefungovala všem...
3) ... zvláště těm, kteří jezdili s volantem či jiným herním zařízením

A mě se podařilo z počítače, kde mi to právě nefungovalo, přejít na můj herní notebook, kde mi hra naskočila na první pokus. Video jsem si schovával, čekajíc, že se snad objeví řešení.

Řešení se postupně objevovalo, takže nejprve mi i na velkém počítači začala hra fungovat nejprve bez volantu, ale už se našla i obezlička pro mě, takže mi jde i volant. 

 

Nakonec jsem se rozhodl vydat tuto verzi videa a novou vůbec netočit...