Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

neděle 20. prosince 2020

Shrnutí uplynulého týdne (51/2020)

 Původně se mi chtělo provést rozepsání po dnech, ale nakonec mi přišlo, že jsou všechny dny stejné. Což u pracovních dnů může být zajímavé, když se střídáme na týmy...

Jenomže má kolegyně z týmu B a můj kolega z týmu A mají současně dovolenou, příští týden se to pootočí. Znamenalo to jediné - jakožto jediný zbylý z původního trojčlenného týmu jsem si to musel "vyžrat". Bylo totiž lepší být v práci v kanclu a v den týmu A se tvářit, že tam nejsem, ale že zdvíhám telefony.

Samozřejmě jsem zjistil, že ve střídáních týmů je zase bordel, protože některé vedoucí zrušily střídání, a pozvaly do práce všechny lidi, aby v čase dovolených měly někoho v práci. Což se v době opět se zhoršující situace s koronavirem nemuselo vyplatit - při představě, že bude muset do karantény úplně každý přítomný z daného oddělení..

Dal jsem to, holt jsem po práci lítal namísto v roušce rovnou v respirátoru. Minimálně pro svůj klid...

RVHP se nekonalo...

Jeden den však zasluhuje vyjímku z popisu a to pátek.

Naše pobočka "Q" se stěhuje do většího a dnes mělo stěhování běžet. Na mě zůstalo přestěhování datové linky, no a protože to musí dělat licencovaný technik, tak jsem si ho na dnes zavolal. V čase, kdy už měl klepat na dveře se mi rozvibroval telefon v kapse. "Pane Pelin, mám rozbitou spojku, dneska to skrečujeme, nemám jak dojet"

Po mé otázce, kde zůstal viset, se mi dostala odpověď, která mi otevřela kudlu v kapse - dva kilometry od pobočky. Řekl jsem mu, že nesouhlasím, že pro něj sjedu a než dojede odtahovka, můžeme být hotovi...

Zvládl jsem na pobočce Q techniku kompletně rozpojit, takže když jsem si pak technika přivezl, měl to jednoduché. Zapojení na nové pobočce Q jsme zahájili s pouhými pěti minutami skluzu. Tam už připravená pevná linka od O2, kontrolky na krabičkách blikaly...

O patnáct minut později bylo jasné, že je zle. Pochopitelně - linka od O2 nakonfigurována nebyla. Nebo byla, ale jinak. Úspěšně jsem si přehazoval následný program a oběd mi musela vyzvednout kolegyně a o další dvě hodiny později byl nějaký technik ze strany O2 a další technik z naší strany probuzen a s tím mým třetím technikem to dali nějak dohromady...

Dodatek - stěhování stolů a počítačů a dalších X věcí bylo přesunuto na pondělí. Mě to bylo řečeno tradičně mezi řečí...