Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pondělí 28. prosince 2020

Vánoce 2020 | OMSI | 3. jízda o druhý svátek vánoční | Kloužeme se...

 Dnešní video není tak moc předtočené, jako videa předchozí. Přiznávám, že jsem původně čekal na nějakou trolejbusovou mapu nebo SIMT, ale kamarádka vyslovila jisté přání.

A tak když bylo jasné, že nová verze SIMTu nebude obsahovat sníh, nastal čas, na oprášení této mapy. Pochopitelně tak, abych se co nejvíc přiblížil vyslovenému přání


Původně jsem to chtěl jet opačně, ale v onom městě zmíněném na mapě jsem zabloudil a ... bylo to strašné. Nyní aspoň vím, že v těch jednosměrných uličkách jsem vynechal jednu šipku doprava. 

Ale co už, zaklouzal jsem si, minimálně 2x odřel pravé zrcátko o lampu (hra tu kolizi nezapočítala, ale byla tam) a i docela se u natáčení pobavil, přestože je linka víc jak hodinová...