Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

sobota 12. března 2011

Člověk formát

Dnešní téma začnu videem, byť důležitý je jen zvuk.

Člověk formát


Snad ještě nikdy jsem nenarazil na nikoho, o kom bych dokázal říci, že to je formát a když už už jsem se odhodlával tento soud vyslovit, ukázalo se, že dotyčný je sice formátem v jedné oblasti, ale v jiných rozhodně ne, až člověk měl chvílemi pocit, že s dotyčným musí okamžitě přerušit styk...

Já sám se nemůžu snad v žádné oblasti z formát považovat, i když se mi stává, že je mi mazán med kolem huby, typicky kolem počítačových věci, poslední dobou v práci je hojně citováno hlavně slovo "ochota".  I v tomto si jako formát nepřipadám...

V pátek večer jsem měl možnost setkat se s lidmi jistého výboru a mohl pro tento již dříve naplánovaný příspěvek (viz datum vzniku videa), se kterým jsem si poměrně dlouho nevěděl rady, neplánovaně sledovat, kterak se někteří členové tohoto výboru podkopávají, protože nemají potřebnou sebereflexi...

Žádné komentáře: