Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

středa 9. března 2011

Zjištění z dneška

Nahlednutím do blogů kamarádů jsem zjistil, že v pondělí 7. března bylo dnem zásadních příspěvků.

Jarda zveřejnil moudro dne hovořící o tom, že jsme se všichni narodili blbí...

Margit psala pro změnu o tom, jak mohou malé děti "zblbnout" dětské říkanky

Já právě před chvilkou zjistil, že blbnu do foroty, protože jsem se přihlásil na jistou akci a zapomněl na to asi tak v pěti vteřinách, protože jsem si toto zapomněl poznamenat do svého papírového diáře hned na místě a to jsem ho měl vytažený dokonce v ten moment co jsem se na akci hlásil, neboť jsem si kontroloval, zdali onen víkend mám volný .... Takže právě teď jsem zahájil mohutnou vlnu emailů, ve kterých si přehazuji program tak, abych to nějak přežil ve zdraví