Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

středa 16. března 2011

Obrázek pro zasnění

Na blogu "Andrastin koutek" v zápisku z října 2009 ležel takový malý obrázek, který jsem o hodinku dříve nalezl na pozadí notebooku mého kamaráda S*

Obrázek, který  mě vzal za srdce, to musím říci. Má v sobě něco, co není na první pohled vidět a není to ono poletování vzduchem ...

Takových obrázků mám více a shodou okolností i ten druhý, který chci zde v zápisku zveřejnit má v sobě ono létání zakresleno. Oficiálně jsem ho získal při hraní dračího doupěte v jedné skupině, kde byl v jednu chvíli klučina, který kreslil obrázky jenž viděl uvnitř našich duší.

Nic víc k tomu klučina neříkal a mě kreslil mezi prvními. Obdržel jsem obrázek, kde byl zlatý drak, tedy jedno z nejmoudřejších drakovitých stvoření ve hře. Kamarádce, jenž přistoupila ke kreslířovi hned po mě nakreslil právě tento obrázek

Mohu jen snít o tom, co to mohlo znamenat, neboť kamarádka se odstěhovala do Prahy a tím pádem u nás přestala hrát. Mohu o tom jen snít, přestože gamemaster a ona hra stále pokračuje.

Ostatně jsem tu o ní už v jednom souhrnu v tomto měsíci psal. Žel, ne příliš lichotivě o jejím GM...