Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

neděle 27. března 2011

Co jsem to jenom (proboha) poslouchal? (4.)

Dnešní díl bych mohl nazvat - ještě že jsem poslouchal původní verze! Je to tak, proklikával jsem si videa s muzikou skupiny "Laura a její tygři", co je nabízí youtube, a nevěřícně jsem žasl, Tak zprasené aranžmá jako je u "žár trvá" jsem snad ještě neviděl. Původní znělo  mnohem lépe

Žár trvá


Dalších X videí jsem zhnuseně vypl po pár vteřinách, kdosi na koncertě neumí fouknout do trubky, jíž byl nahrazen saxofon, což býval zřetelný atribut hudby Laury... Brrr

Abyste si to mohli představit, jak to mělo být správně, podívejte se na klip, který koresponduje s mým záznamem na audiokazetě.

Dr. Pitzinger (1988)


Tím asi seriál "co jsem to (proboha) poslouchal" uzavřu z pohledu celých desek, které ke konkrétnímu českému zpěvákovi či uskupení mám. Částečně záměrně se mi nechce do zahraničních zpěváků a skupin