Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pondělí 21. března 2011

Krátké shrnutí sedmi dnů (11.)

Tentokrát bude shrnutí opravdu krátké neboť v pondělí měla být schůzka kolem vyučtovávání T*. Takže jsem si odložil svojí práci a schůzka nebyla, prý ve středu. Jenže stejná situace byla ve středu, odloženo na neurčito.

Problém byl ten, že díky tomu všemu mi práce stála a když do toho přišlo i čtvrteční školení, mohl jsem se pak ve čtvrtek odpoledne a pátek strhat a seděl na přesčasech. V sobotu dopoledne škola a pak rychle za kamarády na Larp.

Takový jsem měl týden pracovní. V soukromí jsem se věnoval čtení zpráv kolem japonských atomových elektráren, abych se dopracoval ke zjištění, že to nejhorší má Japonsko v tomto směru za sebou a nás v čechách to prakticky nemůže ohrozit - nejdůležitější odkazy mám v jednom z blogpostů a udělal jsem i extra stránku