Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

neděle 13. března 2011

Co jsem to jenom (proboha) poslouchal? (2.)

Ne, nestydím se za to :-) Zrovna následující skladbičky mám nahrané na magnetofonové kazetě číslo 2 případně č. 3 (tedy téměř první z těch, co jsem si nahrával z celého elpíčka)


Hned první záznam je zajímavý tím, že ho hraje někdo úplně jiný, než by měl [hraje Elektrovox namísto Pražského výběru] a logicky to zní trošičku jinak, než má nahrávka z roku 1986 či 1987

Pražákům je hej


update 22.března 2011 - téměř originální verze je tu-ale na poslech mi přijde, že je tam nějaký vystřižený kousek...

Snaživec [koncertní verze]


Zubatá [původní verze z roku 1982]


Proč jen já

No, nepovedl se mi dnes nějak veselý výběr, spíš poněkud depresivní. Ale v novější tvorbě Pražského výběru najdeme méně rockovější skladby a i měně těchto temnějších...

Tohle jsou sice starší, ale méně rockovější :-)
Pán výtahů [unplugged]...
Sebastian