Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pátek 18. března 2011

Teri a ... hlášky

Tenhle souhrn vznikal na Facebooku a měl by shrnovat všechny Teriho hlášky, podle kterých si ho budu pamatovat. Mnohé jsou vtipné, byť některé jen pro mě a pro další, kteří ho znali. Jsou to prostě vtipy, kterým se zasměje skupina zasvěcenců....

Teri Gamemaster a hráč
  • ‎"Další kolo ..."
  • "..Ježišiprostě..."
  • "šerife, máte úplně vyleštěný kliky"
  • "není nad to, když se družina rozdělí"
  • „..mám generátor na mapy, postavy, poklady... ...ještě Generátor na generátory a nemusím mástrovat..“
  • ‎"infarkt mýhogardu"
  • muhehehe
  • jsme v oku hurikánu ... zmrznem
  • "Klub je vod dvou!"
  • jouda mástáááá
  • Mata Hari Potter, follow me - neboli foneticky Matahari potr folou mí - zasvěcení vědí ;)
  • Já nemám tužku... jé...já jsem si jí asi sežral :O
  • Já tady nemusim bejt, prostě!
  • "...já tomu radši vůbec, ani trochu nerozumím..." (potutleně se usmívajíc)
  • Že jsem tu držku nedržel...
  • ‎..."mňo..."...
  • Já jsem malé smutné emo :D
  • dobrůtky :D
  • no vůůbéééc!
Teri gamemaster, o přestávkách
  • ‎"SVAČINKÁ"
  • ‎"..jeden párek v rohlíku, bez rohlíku, prosím..."
  • "párečky"
  • ‎"..těch párečků je k těm rohlíkům škoda = párek s párkem..."
  • ‎"...venčit pséka..."
  • „Támhle je ježek“ --- „Terri, fuj, .. NESMÍŠ!“ --- „Vy tady máte psa ?!“
  • ‎"já debil to ubalil vobráceně" následující po cca pětiminutovém mazlení se s brčkem
Různé, ostatní, nezařazené a nezařaditelné (přeci jen jsem s ním nebyl tak dlouho a často, abych zařadil i hlášky, které nedokážu posoudit, jestli patří do reálného nebo smyšleného světa her RPG

  • „Teri, Tobě se noční můry nezdaj..“ - „Ne...PROTOŽE JSEM UŽ TŘI DNY NESPAL...!“
  • ‎"ráno se probudím, otočím se a půjdu spát"
  • ‎"To jsou ty izraelský šmejdy!"
  • já bych neřek sprostý slovo ani za kýbl sušenejch sraček :)
  • to že jsem paranoik, ještě neznamená že mě nesledujou :-)
Jsou i nějaké příhody:

Na Pravdě na larpu měl Tomík jednu noční bojovku a jak známo, sám by do toho nešel a tak mne ukecal abych to s ním absolovoval, cestou k místu určení mne dvakrát velmi naléhavě přemlouval abychom se vrátili, že támhle za stromem na něj někdo mrká a že je to určitě úchylák, pokaždé jsem ho přesvědčil že jdeme dál, celou cestu jsme absolovovali a po návratu rozzářený Tomáš hlasitě hlásal "já jsem se vůbec nebál, úchyláci se mě báli a ty co ne, ty skočili na Vichtora" ;)

...ale srdce slaby urcite mel :). Potom, co jsme se vraceli z Litvinova z cajovny, kde Blizzy...ehm Tom schlastal kdejakej adrenalinovej zvedak, lezel jen tak v komatoznim stavu na zastavce, cekal na tramvaj a premyslel, zda zhyne... a stenal, ze ma slaby srdce. .. a tehdy jsme se o tom dozvedeli...

K tomu srdci..., byl to duvod proc ukoncil svou pracovni karieru na chemicce. Rikal ze nesnasel na nocnich to polovicni kafe. Kdyz jsem se ho ptal co je tak spatnyho na polovicnim kafi rikal ze mu vadi na srdce. Nakonec z nej vylezlo ze polovicni kafe je pulka kafe s cukrem do pulitru....

‎"Nevařím, né... Jednou jsem krájel maso a to nechtělo fungovat rovně, tak jsem se na to vysral."

"Kamarád mi dneska připoměl velice dávnou scénu kdy jsme Teriho lanařili na koupaliště. Odmítal jít. Napřed tvrdil, že ho nemá rád plavčík protože kdykoliv vyleze z bazénu tak musí čtvrt hodiny dopouštět vodu." Následně přišel s tím, že když tam byl naposledy tak se zase nemohl dostat z bazenu. Kdykoliv se už vyhrabal ven, přiběhla skupina aktivistů s bidlama a s výkřiky "zachraňte velryby" ho našťouchala zpátky do vody. 

... Po cestě se vytasil s obrovskou svačinou, tak pro dva lidi na tři dny. Když se ho kolega ptal proč má tolik jídla když je znás nejsilnější prohlásil: vy hubený to máte jednoduchý, ale já musím nest největší zátěž a navíc mám velkej odpor vzduchu takže k pohybu potřebuju spoustu energie navíc...

Jednoho dne jsem překecal Tomíka, aby si v Bille (krámu pod námi, kde jsme pracovali) nechal změřit vnitřní tuk. První otázka: kolik Vážíte pane, Tom odpověděl, "no ježiš!, já když se potřebuju zvážit, tak musím na jatka, oni tam mají decimálky, to jsou jediné váhy který mě zváží. Druhá otázka: kolik měříte, noóó 175 .... vyhodnocení testu: pane vy máte skoro těžkou obezitu. Na tož Tom odpověděl: no to mi nic novýho neříkáte to už vím 5 let :)

Jednoho vecera Tom vypravi: A to jste videli? Na internetu jedno nechutny video, fakt hruza. Ja to videl nekolikrat a byl to des.

... vypravel mi ze kdyz dostal povolavaci rozkaz k odvodu a ptali se ho u jake jednotky by chtel slouzit tak jim nadsene oznamil: u tech jak maji dvouhlavnovy brokovnice a motorovy pily a specializujou se na boj s mimozomestanama. od ty doby mu dala armada pokoj....

Teri měl v době kdy jsme spolu byli v kontaktu poměrně nerad zeleninu a preferoval ve stravě maso. Když jsme se jednou na tohle téma bavili prohlásil, že lidi, kteří jedí zeleninu a speciálně vegetariáni jsou bezohledná pakáž. "Až sežerou všechno zelený, tak mi co poctivě jíme maso se kvůli nim udusíme....."