Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pondělí 14. března 2011

Krátké shrnutí sedmi dnů (10.)

Tak bohužel, opět je krátké shrnutí spíše pláčem, čtení jen pro otrlé



Co můžeš udělat hned, neodkládej na zítra, řekl jsem si hned v pondělí, kdy jsem na pobočce "F" začal opravovat nahromaděné problémy zhruba od 13-té hodiny odpolední rozhodnut, že tu zůstanu do doby, než bude kompletní osazenstvo s počítači spokojeno. Na to, že tam bylo přítomno méně jak 15 lidí jsem domů jel o 4 hodiny později.

Když takto dopadla pobočka "F", začal jsem se bát, jak asi dopadne pobočka druhá, kterou jsem tak trošku z nedostatku času zanedbával. Proto jsem se rozhodl, že hned další dvě pobočky, které spadají více pod mojí správu, vyčistím od problémů pořádně. V úterý jsem proto přijel na další pobočku hned v půl osmé. Kombinace odkládaných drobností a deset lidí, způsobila můj odchod ve 14 hodin. Druhá pobočka a více lidí pak ve středu odchod v 17 hodin, jenže domů jsem dorazil až v 19 hodin, neboť když dva a půl dne nečtu emaily a odkládám jinou práci...

Ve čtvrtek ráno za mnou přišel kolega počítačák a prý jestli nevím proč na hlavní pobočce (o níž se prakticky nestarám na rozdíl od onoho kolegy), na file serveru došlo místo. Protože tam jsou jen data jedné ze služebních aplikací a dokumenty uživatelů, pomazal jsem nějaký ten odpad. Hodilo to málo, což se kolegovi nelíbilo. Prý - tak něco smaž. Jízlivě jsem mu poradil, ať vybere uživatele, kterému smažu data a nechal propočítat velikosti adresářů. Když mi u pěti uživatelů zjistil velikosti kolem 4giga dat, a u dalších pár více, rekordman měl 21GB. Jak pak mohl stačit disk na serveru pro všechny... Každopádně kolega očima vyhmátl pracovnici, která měla složku velkou 3GB, ale už týden u nás nepracovala, takže jsme její složku přelili jinam...

V pátek měl rekordman už jen 10GB dat. Zbytek ze své dovolené mu už jiný kolega počítačák vypálil. Nemusím dodávat, že oním rekordmanem nebyl obyčejný řaďák...

Po tom všem jsem se těšil na páteční večer, ale z výsledku nejsem příliš spokojen spíše zklamán, ostatně předvčerejší příspěvek z 23:59 o tom taky svědčí. Víc mě překvapilo, že se před páteční půlnocí našlo ještě jedno místo, které jsem navštívil astrálně o dost dříve. Ale o tom později v některém z dalších dnů.

Zbytek víkendu pak byl nádherný, mohl jsem na chvíli zapomenout na to, co mě čeká od 14. března ráno (tento příspěvek předepisuji tradičně v neděli večer) Jen kdyby v pátek neproběhlo zemětřesení v Japonsku, vojenská policie "nevyhrožovala" svobodě tisku v České televizi..........................................