Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

sobota 28. května 2011

Indigové děti, a...

Při hovoru s kamarádkou z před šesti dnů zaznělo sousloví "indigové dítě" a protože kamarádka zná mé sklony, tak po mé hlášce "wasis das indigové děti" mě okamžitě odkázala na Google. Proběhnul jsem tam asi tak 15 odkazů z první dvacítky toho, co Google nabídnul a zjistil, že velmi těžce dokážu vyjádřit své myšlenky na toto...

Po pročtení toho všeho (část nabídnu za chvilku) se mi připomenulo mé starší přání - vidět aury a rozumět viděnému, neb od toho se tahle "diagnóza" (lepší slovo mě nenapadá) indigových dětí odvíjí. Z pohledu členů sdružení Sysifos [Sysifos - klub českých skeptiků] je už ale i toto vidění aury problémové [viz heslo Aura] či případně rovnou neexistující [viz heslo Indigové děti].

Komentář kamarádky k těmto prvním nalezeným textům byl také jasný: bacha, neplést indigové děti s nevycválanci... on Sysifos v mnohém dělá dobrou práci, ale v mnohém je velmi omezený

Zkusme ale jít od začátku. Narodí se děťátko, které se později vyvine v děcko, jenž je hyperaktivní, zvídavé, ale je mírně jiné než vrstevníci a připadá vám, že má úplně jiné zájmy než jste mívali vy v jeho věku. Právě v tuhle chvíli někteří rodiče mohou propadnout mylnému(?) dojmu, zvlášť když jsou příznivci hnutí New Age [heslo New Age na wiki], že mají Indigové dítě, a tento mylný dojem pak může ztížit léčení případné skutečné nemoci či psychického problému. Stručně a souhrnně o tom hovoří české heslo na wikipedii - Indigové děti a podobně jako já přemýšlí i autor na serveru Děti.Centrum.cz : Indigové děti: Vyvolení nebo diagnoza?

Jak by to bylo jednoduché vidět aury a díky tomu správně tento problém rozseknout, že?

Pár dalších odkazů

Pokud jste se dočetli až sem, mohu přejít na vyšší stupeň informací k Indigovým dětem. Prvním z nich bude knížka Fenomén indigové barvy – Karolina Hehenkamp a z ní určité výňatky s testy pro rodiče jak rozpoznat indigové dítě, jenž přináší web evamarvanova.sblog.cz/indigo/ , ale odkazuje i na nějaké videa, články ...

Dalším článkem k prostudování může být třeba tento z webu Životní energie - Indigové děti a jak je poznáme

Tady bych mohl už skončit, ale pro zvídavého čtenáře ještě zbývá odpovědět pár otázek.

1) Indigové děti se rodí se schopnostmi, které by mohly využívat. Už je i využívají? Ano a ne, na webu Tety Kateřiny jsem našel při hledání informací o Indigových dětech kratičký odkaz ke "křišťálovým a smaragdovým dětem" - http://www.tetakaterina.cz/154-co-to-je-/ jenž slouží jako rozcestník na další texty.

2) Barvy aury. Jaké jsou základní barvy? Co znamenají? Jakou barvu mám já, Pelin? Na první dvě otázky odpovím odkazem: http://tajemno.najdise.cz/vyuka-videni-aury/5-vyznam-zakladnich-barev-aury a třetí nechám úmyslně nezodpovězenu, neb to nevím. Mohu se maximálně domnívat...

3) V některých článcích se objevuje reference na Mayský kalendář, datum 21.12.2012 ve spojení s indigovými dětmi, ale odkaz na text už ne. Co se má dít ? Pokud patříte mezi ty, co si tohoto problému povšimli a zajímá vás to stejně jako mě, pak musím prohlásit, že můj lov po této informaci byl úspěšný.


Co se odehraje v roce 2012 - Výklad Majského kalendáře a roku 2012