Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pondělí 9. května 2011

Krátké shrnutí sedmi dnů (18.)

Tentokrát opět delší, a není pesimistický :-)



Díky tomu, že nám v práci vyměňují okna (hliníková za hliníková) mám už druhý týden o zábavu postaráno. Odpojit počítače....počkat 2 dny.... zapojit zpátky. Jde to, jen nesmí dojít na serverovnu, nebo místnost s rackem.

Serverovna byla dělaná minulý týden, ale toto pondělí se dělala právě ta druhá místnost, která pro část budovy rozvádí ethernetové linky. Živých kabelů jsem měl dvanáct, ale několik jich vedlo do místnosti, která se s touto předělávala současně, takže jsem nouzově popřipojoval počítače přes Hub z vedlejší místnosti jen  šest linek. Vypadalo to "skvěle", ale hlavně to bylo funkční.....

Úterý jsem tentokrát udělal jinak než obvykle. Hned ráno jsem sedl do soukromého auta a odjel na pobočku P*, kde jsem okamžitě začal řešit různé drobné nedodělky a konečně doinstaloval poslední PC pro pracovnici na Windows7. V součtu mi to udělalo 5 hodin práce pro deset lidí (+ mě jakožto jedenáctého). Ale zas mám něco doděláno....

Odpoledne se pak na pobočce B* stěhoval Hub o místnost vedle, kde mi původní rack se switchem zatím nejel, neboť byl od okna odsunut, aby se mohlo ve středu začišťovat okolí okna a sklidit prach, který byl opravdu všude....

Podvečerní dračáček byl tentokrát jiný než ostatní, neboť valná většina hráčů se tvrdě učí na maturity, respektive je už touto dobou vykonává, takže jsme byli dva hráči a gamemaster. Hra nabyla jiných rozměrů, začla být nekrvavá, neboť dva kouzelníčci (respektive čerstvě dostudovaný "mák" a čaroděj) se snažili o mírovou cestu. Kupodivu to šlo :-)

Středa, klidu je třeba, protože jsem běhal jak srnka mezi budovami a ubývající práci vidět nebylo. Jsou takové dny, co naděláme....

Čtvrtek, ještě větší klid je třeba, protože odpoledne jsem měl jít na zkoušku z předmětu, který jsem se nijak zvlášť neučil, protože jsem věčně řešil pracovní problémy jak v práci tak doma, měl jsem se naučit 150otázek a já si stěží pamatoval padesát ze středeční noci. Učil jsem se v každé volné vteřině co jsem dokázal naškudlit, i na záchodě, u oprav PC ..... V 17:00 to vypuklo a v 19:00 jsem šel na ústní, která ale skončila velmi rychle, neboť v mé písemce bylo napsáno prakticky vše, co chtěl učitel slyšet, takže po dvou doplňujících otázkách bylo jasno - ze všech částí zkoušky jsem získal tolik bodů, že jsem překročil hranici známky "výborně" a víc jsem se zlepšit nemohl :-) Ve frontě za mnou navíc bylo dost lidí...

V pátek jsem provedl pokus o zlikvidování hromady papírů s nezpracovanými pracemi, když už mě to začlo jít, tak bylo osm hodin večer a to jsem polovinu věcí ani nezvládl. A proč? Protože mám milé kolegy a ředitele poboček, kteří zveličují problémy. Tedy problémy, tentokrát se dokonce jednalo o neexistující problém. Jenže jsem to musel na pobočce P* jet prověřit a oblézt všechny počítače - co kdybych náhodou svojí práci udělal předtím špatně a nevěděl o tom? Tím jsem ztratil 3 hodiny...