Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pondělí 30. května 2011

Krátké shrnutí sedmi dnů (21.)

Tentokrát bude opravdu krátké. Přišlo mi totiž, že bojuji proti molochům, lenosti a kdovíjakým všem neřestem, až jsem do lenosti spadl taky - od středy vím, co se mám učit na zkoušku, ale ještě jsem na to ani nesáhl.

Moloch Microsoft a jeho Internet information server mi lezli krkem celý týden. Pokoušel jsem se na něm zprovoznit kombinaci PHP a MYSQL  jenže tím, že to běželo na 64bitových Windows 2008 to dostávalo mnohem horší rozměr. Nedělal jsem na tom celou dobu, vždy tak hoďku dvě, než se mi začal zvedat tlak, nebo nepřišla porucha někde jinde, která si vyžádala mojí pozornost. Budu-li mít v týdnu čas, mrsknu jsem odborný blogpost s "howto", neboť i to minimum příspěvků na internetu k mojí kombinaci, které jsem našel, neříkaly vše potřebné....

Nejvíc mě mrzí jiná věc - v době Facebooku, SMS a kdoví jakých dalších "zrychlovátek" komunikace se nedozvím, že X lidí nepřijde na pravidelnou akci, ta se díky tomu nekoná a já na ní pak jdu zbytečně.