Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pondělí 2. května 2011

Krátké shrnutí sedmi dnů (17.)

Povelikonoční týden a zase ta práce a zase ten dračák, tentokrát ale vše s několikerým zpestřením

U dračáku nastala situace s přestupy, takže se hrálo vlažněji, o to větší ale byla zábava, gamemaster se dobře vyspal, takže naši kouzelničtí mazlíci byli trošku odmlouvaví a plnily příkazy doslovně. Například můj ďáblík zůstal v jednu chvíli v táboře a měl při přerušení spojení se mnou zatahat za sukni jinou kouzelnici, udělat plačtivý obličej a ukázat směrem, kde jsem se ztratil. "To je ale služba" pobrekával v duchu ďáblík, "já sem ďábel, jak mám plakat?". Družinka proto v určitou chvíli mohla vidět, jak si ďáblík z měchu stříkl pár kapiček do očí, zatahal za sukni kolegyni a ukázal správným směrem....


Středa byla poznamenána dvojím předvedením mé prezentace na téma "kterak bez peněz nastavit spisovou službu tak, aby alespoň trošku kopírovala nové schéma naší organizace". První předvedení bylo pro techniky z ostatních poboček, kteří toto budou ze svých pozic nastavovat, druhé předvedení bylo pro lidi, kteří s tímto novým nastavením budou moci pracovat. U druhého předvedení jsem musel své IQ ponížit a EQ posílit, aby mé vysvětlování bylo správně pochopeno, nemluvě o tom, že k tomu druhému předvedení oficiálně nemělo dojít, přestože šeptanda hovořila, že ano, ale pro jinou skupinu lidí. Měl jsem 45 minut na to se připravit, z čehož bylo 30 minut na oběd. Tedy pro mě poměrně rekord, kdy jsem musel naimprovizovat přednášku s ne zcela vhodnou prezentací a utlumit případné protesty na závěr. Povedlo se. Rekord jsem ale nestrhl, o něm až  v novém blogpostu z Růžené...

Ve čtvrtek a pátek jsem trhal opět přesčasové rekordy a ten páteční takovým stylem, že mě uklizečka zakódovala a zamkla barák na všechny západy, ale pak si zvenčí všimla, že u sebe v kanclu svítím, tak mě běžela rychle odkódovat, abych náhodou neprošel přes čidlo a neplatil 700Kč za zbytečný výjezd ochranky. Jako bonus jsem zjistil, že můj kód na odkódování je nefunkční ...

Sobotu dopoledne jsem prakticky prospal, abych dohnal spákový deficit a odpoledne jel ke kolegovi z práce řešit něco doma na síti, jehož středobodem je tiskárna připojená na Win XP Home, bylo potřeba se na ní dostat z jinýchXP, Win7 32bit a Win7 64bit, a právě posledně jmenovaná windows byla ta problémová, kvůli nimž jsem tři hodiny zkoušel páchat harakiri na onom konkrétním stroji. Bohužel jsme následně zjistili, že tiskárna náhle netiskne odnikud, přestože jsem na ostatní stroje nešahal (kromě opisování setupových věcí z Win7 32bit), takže jsem následně páchal další dvě hodiny návrat tisků tak, aby to alespoň tisklo na stroji, kde byla tiskárna připojena přes USB. Mám vztek ještě teď, jak je možné že se to takto rozbilo??? A to dokonce přestalo jít i koukání do nasdílených adresářů na centrálním PC s WINXP Home, což mě dojalo teprv. Na to jsem vůbec nešahal....

Doma jsem si s těmi tisky hrál asi 30 minut a menší kombinace (XP Home s tiskárnou, jiné XP, Win7 32bit) mi chodila prakticky na první pokus, což mě dožralo a musel jsem si dát ovip...

Neděle byla poznamenána pouze psaním pro blog, mé webovky a další.