Na předvčerejší tramvajový sen mohu navázat událostí, jenž je o cca 14 dnů mladší. Na internetu jsem 10. května konečně postahoval simulátor kolejových vozidel šířený jako OpenSource a to OpenBVE. Na to, jak ho jeden český článek vychvaloval, že se tam dá stáhnout mnoho tratí udělaných fanoušky a jak jsou udělány skvěle, tak jsem byl na první pohled dost zklamaný. Nějak moc mi tratě nešly spustit, ani tramvajová vozidla k nim, až jsem pak u městské trati, jenž v reálu existuje v Budapešti narazil na chodivou kombinaci, a ...
Jak hovořím ve videu, sám jsem byl překvapen, že tu trať znám, a tak nějak jsem tušil ty konce. Při prvním projetí trati, kdy jsem netušil, že i tato trať je ve skutečnosti nedokončená, tak jsem ji za tou předchozí tramvají projel taky, i když už jsem tušil, kde se můj sen vzal a co se zřejmě stane, přeci jen ta tabule skrz trať má co do sebe, že... Teprve později jsem se pokusil natočit inkriminovanou situaci, ale už se mi nikdy tak "dramaticky" vykolejit nepodařilo...
Přemýšlel jsem, zdali toto bylo cestování do skutečné Budapešti a já tam takto nějak pojedu, ale ukázalo se, že spíš se mi zdálo o tom, že jezdím se simulátorem a má mysl dokončila některé detaily, jenž jsou oproti simulátoru jiné.
Jsou mnohé detaily, proč si myslím, že se mi nezdálo o české republice, nebo o skutečné návštěvě Budapešti. 1) V prvních 16-ti sekundách videa je vidět nástupiště, kde je i jakási buňka. Je něco takového v čechách? Myslím si, že ne, podobné překřížení kolejí a konečnou ale v čechách lze najít (Brno linka 8, pokud se příšerně nepletu v čísle linky, případně provizorní konečné v Praze, když se stavěl tunel Blanka u Sparty)
2) Některé zastávky jsou dělané tak, že existuje pouze ostrůvek mezi kolejemi, je tedy společný pro oba směry. Ve videu v tomto blogpostu to moc podrobně vidět není, ale pokud se na to chcete juknout, tak mám kompletnější záznam z linky
3) video pokračuje záběry z fiktivní linky (fiktivní verze linky)
4) povšimněte si, kolik lidí nastupuje v čase 1:50 do tramvaje a podívejte se dopředu. Trať je uzavřena za cca 50 metrů a je tam i nástupiště, kde si stejnak budou muset vystoupit.
5) I další tratě z Budapešti ve videu nezobrazené jsem znal a měl k nim sen nebo událost...
Žádné komentáře:
Okomentovat