Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pondělí 16. května 2011

Krátké shrnutí sedmi dnů (19.)

Shrnutí 19. týdne uvedu oznámením, že na pooperační komplikace zemřel Ivo Pešák, známý z klipu Ivana Mládka k písni "Jožin z bažin" a mnoha dalších aktivit, ale o tom si můžete číst jinde... Je to v podstatě jediná událost, která mě aspoň na chvilku zaujala a z níž jsem neměl chuť zvracet nebo se nervovat. A že těch nervujících ale bylo

Třeba v práci jsem hned v pondělí zaklel, neboť firma věšící žaluzie do nových oken již podruhé přišla pokoutně večer a pochopitelně se nedostala do kanceláře ke mě, neb má kancelář je současně serverovnou a tudíž se do ní nelze dostat tak, že "klepnete uklízečku za uši a seberete jí klíče"

Úterý jsem opětně zahájil na pobočce P*, abych po obědě pokračoval na pobočce F*, na obou řešil různé nedodělky, co zbyly po mě a také po mých kolezích. Jedna paní netiskla na své lokální (stařičké) tiskárně celý měsíc neboť Windows7 neměly správný ovladač. Tak už ho mají, ještě štěstí že poctivě schovávám kdejakou blbost z CDček a že zrovna to správné CD k tiskárně pro XP bylo online na správném místě. Můj kolega co tam byl naposledy před 14 dny věděl (dle vyprávění kolegyně) kam šáhnout, ale nešáhnul tam. Chjo...

Ještě že v úterý odpoledne byl další dračák, který se hrál ve třech lidech, já-čaroděj, kamarádka čerstvě dostudovaný mág a gamemaster F*. Hodně dlouho jsem nezažil hru, při které jsme se slušně pobavili všichni a přitom se naše postavy ve tříhodinové hře nepohnuly z místa dobře dvě hodiny padesát pět minut :-) Pak se zaktivovala magická zřídla ve městě a díky tomu se nad městem rozklenula ochranná kopule. Vztyčení ochranné kopule bylo jako vyhlášení vojenského poplachu, neboť čtyři mocní mágové hlídající zřídla byli bezmocní, ale díky tomu nás mohlo to množství magů vyrvat z našeho dokonalého vězení a prsknout do přesného středu mezi zřídly. Bohužel v tom středu byl markraběcí palác a jedna místnost s jedněmi dveřmi, hlídaná strážnými... Co z toho bude se dozvíme až z 14 dnů, kdy bude tato hra oficiálně pokračovat.

Ve středu večer jsem zahájil definitivní pokus o první etapu datového přechodu na novou generaci našeho hlavního softwaru a dělal jsem to tak, že jsem spustil nějakou akci a pak se hodinku nudil, než doběhla. Samozřejmě napoprvé mi to projít nemohlo, neboť na pobočce se podařilo zadat nová data tak, že kontrolní běh řekl, že mě pokračovat nenechá. Takže opravit, udělat nové zálohy (to už byla půlnoc) a znovu se pokusit prorazit. Byly skoro dvě hodiny po půlnoci, kdy program skončit "tvrdou" chybou, ze které jsem nezvládl jít ani dopředu a ani zpět, takže celé čtvrteční dopoledne jsem měl o zábavu postaráno. A také nemocná programátorka analytička, která z postele se silným nachlazením dostala za úkol mi pomoci...


V piatok popoludní mi volala sestra, že vraj už prišla naša sestra z južných Čiech a tiež naše sesternica zo Slovenska, takže večer naozaj prebehne zraz bratrancov a sesterníc od Pelinovho otca (a jeho bratov a sestry), v krčme D*. Mamka mi vyhrážala, že musím prísť oholený a ostrihaný, takže som sa upravil ako najlepšie to išlo. Bolo to nádherné stretnutie, ktoré som si užíval tak, že som išiel domov oproti plánu až medzi poslednými po polnoci. Som somár, pretože som si chcel zavolať taxík až dole pri "Mlíčňáku", keď ostatní bratranci už odo mňa boli odpojení. Samozrejme som si na telefónne číslo najslušnejší taxislužby v meste nespomenul (ani ho nemám v mobile, pretože je predsa zapamätateľné) a s předraženým taxímom ísť nechcel, takže som išiel pešo ...

V sobotu sme obišli autom pár pamätihodností v okrese ...