Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

sobota 28. května 2011

Rodinné setkání

Tento obrázek jsem si pořídil i jako ukázku, jak můžou být
"zpotvořené" stromy a je jedno jestli je zničil orkán nebo člověk
Na rozdíl od Jardovo rodinného setkání, jsem si užil setkání v reálu, kdy sestra svolala na (téměř) svojí zahradu příbuzné a známé. Krom opékání se dodatečně slavily její narozeniny...

 Už umístění stolů ukazovalo, že se budeme programově dělit na dvě skupiny (jeden stůl vidíte a za druhým stolem sedím já a fotím) a hned toto mi nedodalo. Takže jsem posléze část času raději strávil v lesíku za chatkou...

Vím ale o jedné věci, která mě rozhodně netrápila. Na facebooku visí dnes ve statusu jednoho kamaráda toto:
MYŠLENKA DNE: A pak se trápíte, protože vás lidé málo uznávají. Své trápení si však způsobujete sami tím, že se chcete chlubit i v situacích, kdy to není vhodné. Vyžadujete uznání za své skvělé názory, i když v danou chvíli to poslední, co ostatní vyžadují, jsou vaše skvělé názory. Pokud ale naopak někdo oznámí, že něco má, vy odpovíte, že někdo jiný to má také.Pokud někdo dá najevo, že něčeho dosáhl,vy musíte doplnit, že někdo jiný také. Ještě si přihodíte, že má i větší výsledky. A úplně nejvíc druhé naštvete, když ten někdo jiný jste vy sami. Kolkrát jsme už odpověděli větou: "To znám" nebo "Já také."? 
A proč mě netrápila?  Neřekl jsem prakticky za celou dobu ani slovo, neb se neprostá většina lidí znala z vandrů, kaktusářů a sestřiné práce, což jsou věci, které se sestrou společné nemám. Na rozdíl od mých dalších sester, které se chytaly alespoň na něco...

Těžko říct, jak jsem se vlastně cítil tam, a teď, když to píšu. Chápu ale jedno - já si raději zorganizuji oslavy minimálně dvě, nebudu míchat rodinu a ostatní, aby se někdo necítil odstrčený.  Tím, že alkohol prakticky nepiji si na vícero oslavách játra nezničím :-)