Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

úterý 31. května 2011

Nová témata

Málem se tento článek jmenoval "Nová témata nebudou - krize písmáka", protože se blíží, resp. dokonce už začalo zkouškové období a mě ve chvatu při učení nenapadala vhodná témata. Nakonec to ale nějak dopadlo a já mám opět něco maličko předepsaného, neboť mě 19. května po jednom zápočtu schvátila "psavá nemoc" a dostal jsem i nápady na témata :-)

Nebude to ale nic moc, neboť si v sobotu budu vypomáhat vtipy a ve čtvrtek pokračováním série "co jsem to jenom poslouchal?", což je právě ta předepsaná, kdy již nyní mám zaplněné všechny čtvrtky... jen ty texty v nich budu muset dopilovat. Obdobně budu pokračovat i s Moudry dne, tentokrát je dám na středu...
  • pondělí: Shrnutí minulého týdne
  • úterý: volné téma, ale zkusím zde zveřejňovat nějaké zajímavé počtení z posledních 7 dnů, bude-li jaké, které mě zaujme natolik, že to budu chtít i okomentovat
  • středa: Moudro dne
  • čtvrtek: Co jsem to jenom poslouchal
  • pátek: "Aktuálně - po zkoušce" - vychází mi, že co týden to jedna až dvě zkoušky, takže kdo si chce počíst, jak jsem zdrchaný po zkoušce, bude mít možnost ...
  • sobota: Jožo vtipkár a jeho vtip pro tento den. Zkusím vybrat ty, které mě rozesmály. Není jich mnoho...
  • neděle: volné téma, bude-li něco alespoň něco republikově či celosvětové zajímavého, písnu o tom, nebude-li o čem, písnu sem něco z dračáku, co hraji a naplním tak podtitulek tohoto blogu, kdy chci psát o dračáku a mých úspěších v něm, ale nějak dlouho jsem to už nedělal
Tvůrčí krizi si nechám až na červenec nebo na srpen, tam by se mi hodila více - přeci jen budu mít v tom čase dovolenou :-)