Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

středa 15. září 2010

Ajaj...

Facebook překonal Google - v (promarněných) lidských hodinách a Chraň nás všeho zlého, oni už jsou zase volby jsou příspěvky ze serveru Pooh.

Osobně se od jisté doby snažím být na Facebooku méně jak hodinu denně v týdenním průměru (od doby co spravuji skupiny na FB to už asi nějak moc nesnížím), ale doby kdy jsem byl na FB každou druhou hodinu mě teď zpětně docela děsí :-(

To, že jsou volby jsem zaznamenal i v našem městě. Všude jsou plakáty volebního uskupení č.6 i na sloupech trolejového vedení pro tramvaje (kvůli tomu se celý den tramvaje zpožďovaly, přeci jen než to rozvěsíte přes celé město) o sloupech veřejného osvětlení nemluvě. Mě to připomělo jednak to, co jsem před lety psal o komunálních volbách na netu a taky jedno moudro: "Jména hloupých na všech sloupích". Článek o tomto úsloví a shodou okolností i volbách je na blogu České televize