Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

čtvrtek 9. září 2010

Moudra opilcova

Nevím proč, ale jisté akce, která proběhly v tomto roce a jíž sem byl účasten a bojím se že i akce, která se ke mě blíží mílovými kroky se řídí v nočních hodinách rýmovánkou, která mě tuhle napadla  v půltřetí ráno, když jsem sledoval několikero jedinců v boji s otravou alkoholem a pomoc, kterou jim dávali ti rozumnější.

(Pro mě to bylo o to drsnější, že jsem po hluku co se kolem toho dělo vylétl z postele, zatočila se mi hlava, následně málem sletěl ze schodů a hned bylo o stupeň veseleji. A to jsem šel spát hodně před začátkem oné pitky.... Kafe to spravilo, ale to už nebylo pomáhat komu).

PÍT, PÍT, PÍT, PÍT
A PAK SE ZBLÍT

Tak zní ona rýmovánka. Kolega který jim tam pomáhal taky, to pak později komentoval známými slovy o tom, že: "Alkohol je metla litdstva, ale zametat se musí"