Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

neděle 12. září 2010

Pozměněné pracoviště

V úterý jsem se začal bát, jak dopadne mé pracoviště po týdenní nepřítomnosti  hlavně poté, co jeden s kolegů dal výpověď (nemluvě o dalším co se "zase" dělo) až se mi to dnes k ránu u "Ammor" dostalo do snu.  K "Ammor" se později ještě vrátím s příspěvkem kolem dalšího snu, ale to až po snech ze Žamberku, které mi ještě zbývá popsat. Nějak mě teď v září pronásleduji nová, resp. v některých případech staronová vlna snů.... :-)


Bahno na 363(*)

Sen je v podstatě jednoduchý. Došel jsem do správného patra jedné z poboček kde pracuji, zamířil k místnosti kde si odkládám věci a - zjistil že někdo nově udělal zdi, dveře a ještě tam jsou dřevěné podpěry a ty z větší části brání vstupu.

Bránit mě ve vstupu na mé pracoviště (ať už vládnou "němci" nebo ne) je věc, kterou ve svých snech nemám rád a vždy se snažím s tím něco provést, takže i dnes. Pořádně drcnu ramenem do jedné strany podpěr a ty z rámusem z větší části popadají do chodby (ostatní stojí dál). Začnu to jen velmi zběžně poklízet, protože za dveřmi slyším techniku, jak jí řvou větráčky (v reálu mají menší otáčky a to si uvědomuji i ve snu. V reálu takhle řvou při nefunkční klimatizaci). "Máme vám říct, že tam kolega dal (**) a že to nastavil tak, aby to tolik netopilo" ozvalo se hlasem jedné z kolegyň a tak jsem vešel k nim do kanclu. Místo toho, aby dvě kolegyně seděly proti sobě, tak ta, která by měla záda ke zdi oddělující jejich kancelář a mé pracoviště seděla i se svým počítačem vedle své kolegyně. Na moje nevyslovené otázky odpověděla ta samá kolegyně. "Takhle je to lepší a nějaké klávesy nám nefungovaly, tak nám to kolega zpřeházel".

No nevím. Veškerý nábytek kromě stolů byl pryč. Místo podlahy s kobercem na zemi jílovité, mírně rozčvachtané bahno. Na stole CRT monitory (místo LCD) a vzhled počítačů byl takový, jako by to byly ty počítače co jsme v reálu vyřadili před rokem 2000 kvůli nevyhovující výkonnosti a nemožnosti rozšíření. Klávesy na klávesnici zpřeházeny naprosto nesmyslně.... Brr.

Vyšel jsem ven a potkal zvláštního človíčka. Neměl vůbec žádná ústa, ani nos...

A tady se sen přerušil, ale tohodle človíčka ve svých snech typicky po spatření začínám pronásledovat po chodbách, abych se mu .... ehm ... abych mu vyjádřil mé nelibé pocity ... v jednom snu jsem ho dokonce chytil a střelil mu pohlavek, ale hned mi bylo z jeho reakcí jasné, že on je jen to poslední kolečko u vozu, které nutí ostatní makat a proto taky nemá ony dvě lidské propriety ve tváři...

Vysvětlivky
(*) název snu by byl na příliš dlouhé vysvětlování, ale pokaždé si ho velmi přesně vybavím, když mi někdo připomene tento název.
(**) slovo, které si nepamatuji, ale řekl bych, že ona věc nepatřila mezi věci, které bych chtěl mít na pracovišti...