Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

úterý 7. září 2010

Aktuálně

2.září jsem tu ne zrovna pěkně psal o 2+1 kolegovi, které mám, a dnes mě šéf informoval, že počet poklesl, v mé "matematice" se výpočet změnil na 1+1. Z těch dvou kolegů o kterých jsem psal ve zmiňovaném postu dal výpověď ten, kterého jsem považoval za toho lepšího (je krize a tak se snižují nenárokové položky mzdy a jak vidno tak se tím pádem snižuje i trpělivost kolegů) ...

Se mnou to tím pádem dopadlo klasicky - jsa na školení, připojuji se do práce a řeším to, co jeden z kolegů neřeší a druhý díky výpovědi už nějak moc řešit nebude. Co z toho školení mám raději hodnotit nebudu, protože včera mi přišlo že v půli lektorova slova usnu, dneska tohle překvapení a neudělaná práce na řídících strojích :-(

Zítra rovnou ze školení razím do Stromovky a budu si opět provětrávat hlavu, protože je to na mojí psyché další náraz a to jen proto, že už dopředu vidím, jak to půjde všechno do háje... Kamarádka mi naznačila, že si mám kolem sebe udělat "myšlenkové zrcadlo", aby to na mě tak nedoléhalo. Zkusím něco pohledat na google k tématu, nějak rozumně nevidím jiné možnosti jak získat jiným způsobem informaci o tom, "jak na to"...