Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

čtvrtek 30. září 2010

Česko Slovensko má talent

Něco málo ukázek z pořadu "ČS má talent" - které mě uchvátily... Kamarádi z Facebooku občas nalinkují něco hezkého či hnusného, až mě to dohnalo k tomu, proběhnout si Youtube, zde naleznout kanál uživatele "csmatalentsk" a proklikat si jak oficiální videjka, tak i některá neoficiální, která se ukázala v Related...

Dvě dívky si vybraly duet, o kterém porotce Jaro Slávik před zpěvem této dvojice prohlásí, že už na něm (porotci) vyrazili hezkých pár párů. Každopádně mohl být na konci mile překvapen...

Katarína a Zuzana Winklerovi


U Terezy jsem se obával, protože její video nabízely stránky CsManie jako poslední (alespoň mě to podvakrát udělaly, poprvé když jsem hledal nějaké povyražení a teď podruhé při psaní blogu) A znáte to - co když ...
Ale vzhled dívky i pořadí klamalo. Jak řekla porotkyně Lucie Bílá na konci vystoupení - když publikum po dvou tónech poznalo, že před nimi nestojí jen tak někdo ...

Tereza Anna Mašková


Ale abych neujížděl jen na zpěvačkách - také mě zaujaly taneční skupiny, např. tato.



Nějaké ty odkazy
Články: (Bleskově.CZ) Hnus a krása v Talentu: Co způsobilo šok porotě i vám! (na popis použili měsíční pořadí nejsledovanějších ukázek z ofiko webu)