Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

středa 29. září 2010

Dneska mám nějakou přemýšlivou náladu

Dnes mám nějakou podivnou náladu - přemýšlím neustále o tom, jestli svět nesměřuje ke zlu, či zdali lidstvo "jen" nehloupne. Přemýšlím a přemýšlím, a skorem bez výsledků...


Začít mohu klidně u sebe, dnes jsem měl volno na vyřízení nějakého toho běhání na úřadech a podnicích typu elektrárny a současně to byl i test mých kolegů, kteří mě samojediného nechali na oddělení, jestli to zvládnou i beze mě. Bojím se, že nezvládali - protože k šesti úkolům co jsem časově nezvládl v pondělí přibyl jeden další se šibeničním termínem. Udělat statistiku z jisté činnosti. Takže jsem byl odvolán do práce, protože proč by kolegové byť i jen začli dělat SQL dotazy nebo se jen pokusili - to byla otázka na 5 minut .... Jenže když už jsem byl v práci, tak proč bych nemohl dodělat i to ostatní, že ?!? Prostě jsem blbej a hodnej :-( Pohádku o tom, že bych to dostal zaplaceno ani vyprávět nebudu...

Pokud si budu hrát na černou kroniku a zvětšoval rozsah kolem sebe, mohl bych ukázat na dnešní článek na IDNESu: Pytláci trefili porybného do stehna, výstřel do hrudi zastavily noviny

Pokud půjdu východním směrem, objevím článek: NATO útočí na srdce Talibanu, operace Dračí úder začala. Jsem zvědav, zdali Nato odejde s pláčem, jak se to stalo před X lety Rusům, když zaútočili v Afgánistánu...

Ale pojďme dál a podívejme se na selhání soudního práva - Hluchý muž seděl neprávem 17 let ve vězení. Vyslýchali ho bez tlumočníka. Teď se vůbec objevují zprávy, že v USA propouštění neprávem vězněné - viz "KAM DÁL" na konci zmíněného článku.

Při návratu do Evropy také nalezneme cosi, co zavání selháním soudů a myslím si, že tohle v mainstreamových médiích asi nějak extra zveřejněno nebude/nebylo, "BLOG Wordpress: Těžko uvěřitelná drzost rozvedeného varhaníka a další těžké selhání Evropského soudu pro lidská práva" (varhaník podepsal církvi loajalitu, ale pak cizoložil). V diskuzi pod článkem je odkaz na článek na Novinkách - Za cizoložství padáka dát nejde -  je popsáno, že dotyčný varhaník byl vyhozen neprávem, ale u jiného muže prakticky za totéž rozhodl opačně... Krásně to popsal pan Ignác Pospíšil ve svém blogu v textu "Tyranie tzv. lidských práv"

(Nejenom) z cizoložství pak vznikají i děti a i zde bývá problém - potrat? Děsil mě předevčírem na Facebooku status kamaráda o tom, že v Polsku je potrat zakázán (=zabití nového života) a proto nějaká polka své nechtěné dítě zaživa pohřbila :-( Jestli jsem narazil na správnou zprávu na webu, tak to udělala/zkusila udělat potřetí(!!) a policie na ni včas kápla. Narážím na to i proto, že když už jsem byl na blozích v doméně Wordpress, tak na mě vyběhl i článek "Navzdory Uzlovi, katolické gynekology potřebujeme" (TV Nova prezentovala případ, kdy si stěžuje na gynekologa, že ji údajně kvůli své víře neupozornil na vhodnost dalšího vyšetření těhotenství pro možnost výskytu vývojových vad u dítěte, - narodila se dcerka postižená Downovým syndromem - čímž jí znemožnil dítě potratit.)

Můžeme se k onomu poslednímu mnou odkazovaném případu stavět z obou stran a hádat, kdo má pravdu - jestli ta paní nebo onen gynekolog, zda se paní mstí nebo je Ú.B. a nepamatuje si co jí bylo řečeno...

Existuje ale ještě jedno zlo, jehož popis jsem v posledních pár dnech viděl - Flamewars a chování na fórech – PROČ?