Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

čtvrtek 16. září 2010

Žamberk: Astrální cestování mezi parkem a sokolovnou

Teď už nastal čas projít si jednu z cest jednoho, možná více mých snů kolem Žamberka a jeho okolí. V těchto snech mám trošku zmatek, protože mi přijde, že to jsou sny poměrně staré ... Zkusím si proto tentokrát trošku zafabulovat a pospojovat pár snů do jednoho - do tohoto příspěvku.


Za začátek své cesty si vyberme hlavní silnici, z níž začíná část stezky. V jednom z mých snů se právě tady zastavuji a zjišťuji, že vlastně nemám kam unikat. To co vidím NENÍ má krajina, má země ...

Když se posunu po asfaltové cestě z tohoto místa jen o kousíček dál a uhnu doprava, dojdu ke stromům se zajímavě rostlými větvemi stromů. Zde si v nějakém snu zkouším létat a jde mi to, kupodivu se nad vodu nevydávám (pravděpodobně, nemohu si na to vzpomenout). Fotografie vodní hladiny je v předchozím postnutí (Žamberk: Energie v parku) konkrétně ve videu.

Je teoreticky možné, že tato vodní hladina mi posloužila i v jiném snu, kdy na druhém břehu ťapkám v mělké vodě po písečném dně...

Každopádně si ve svých snech uvědomuji i mírné "bažiny" v pokračování lesa, ale také cosi co jsem ve snu nazval "zámecké schody". Mezi stromy  bylo jedno staré zarostlé schodiště, po němž se nedalo chodit, aniž bych si hlavu neobouchal o horní větve a svetr neotrhal o boční větve. A tak se jak ve snu chodilo bokem a i já tak v reálu musím jít.

Po stopách svých snů jsem prošel i alej s pohledem doprava na nějaký venkovský domek až jsem došel k zámku a i k části, o které se domnívám, že to je internát.  V nějakém svém dalším snu procházím dál kolem firem, jenž využívají původní hospodářské budovy k podnikání....

Pokračování snu by pak mohlo být takové, že se mi podařilo projít kolem všeho a bez dalších nehod došel k sokolovně. (Vše další z tohoto odstavce je ve videu) Vchod do ní je zazděn (či do části správce???) a já musím najít jinou cestu dovnitř. Sokolovna jich má několik a já zřejmě nějaký otevřený našel, protože jsem prošel dovnitř. V patře je jen pár stolů a dveře na balkón.

Balkón je snad sto let nepoužíván, všude mech, skoro se až bojím, že po balkonu chodit nepůjde. V dálce vidím lampu veřejného osvětlení, ještě svítí, přestože už svítá a je vidět. Na lampě je umístěn znak zastávky MHD, ale tak nějak vím, že tu už nic nejezdí. (V reálu 2x denně v pracovní dny projede okružní linka) Pod lampou stojí začarovaný kamion - ve snu opačně otočen a já komusi říkám, že kamarádi prošli stezkou kolem kamionu kamsi nahoru na zámek, a nevrátili se... (v kontextu - "a nevrátí se")


Takhle by tedy mohl vypadat můj sen z okolí  Žamberského zámku a sokolovny. Jak už jsem psal nahoře v příspěvku, je to velmi pravděpodobně složenina z vícero snů. Třeba k onomu konci patří sen,  který jsem zmínil v předchozím Žamberském postu, tedy že unikám z internátu ... 


Kdoví, proč si ty sny nepamatuji přesně, pamatuji si jen určitá místa a při setkání s nimi se mi nestalo nic, co popisuji v sérii o snech s Astrálním cestováním, kdy se mi při setkání s nějakou věcí ze snů neudělá dobře. Je to snad proto, že už jsem se s tím naučil pracovat, nebo je to tím, že je to cosi, co už si nepamatuji? Tedy až na vyjímku - ten venkovský domek. K němu jsem se ve snu nikdy nechtěl přiblížit, jako by ten patřil nepřátelům... 


UPDATE 21:15 - Koukal jsem na tento už zveřejněný blogpost a podobnou nechuť jsem měl i k jednomu z vchodů do sokolovny. 


Také neustále přemýšlím nad všemi sny, které se mi v okolí mohly zdát a v hlavě se mi rýsují dva hodně podobné scénáře, jak mohly jít sny za sebou - resp. jak by mohly jít za sebou. Kdyžtak písnu další post ...